środa, 17 marca 2010

Nowe i lepsze... Dzisiaj!

Siedziałem sobie na schodach aulowych

Na laptopie pisałem i jak w morzu brodzę

I wtem dotarło do mnie w rozważaniach mych

Dlaczegóż to ja (na litość!) bloga nie prowadzę?

Ale najpierw istotniejsze miałem sprawy

Które prześladowały mnie już długo

Więc oto, ni z powagi ni dla zabawy

Listę sporządziłem - chyba wypadało


1 umyć buty

2 lektury na grajewskiego
3 spisać historie cypru
4 wybrać telefon nowy
5 napisać godziny dyżurów na forum
6 uporządkować pulpit
7 pozmywać naczynia
8 zobaczyć pranie czy wyschło i ew. zebrać
9 sprawdzić finanse
10 uporządkować portfel
11 uporzadkować notatki sprzed tygodnia
12 przyswoić wykłady dotychczasowe
13 napisać "walkę"
14 uporządkować music
15 opisać plan
16 pozamiatać
17 mail o przepisanie na inny blok tematyczny na konferencji
18 skonfigurować Docka
19 poczytać grzędowicza
20 wyrzucić gazety
21 przenieść "szataństwo" na dysk właściwy
22 podbić Szwecję
23 wypalić fullmetala
24 skontrolować plany wagowe na 2010
25 posprawdzać rss'y agencji prasowych

26 (re)aktywować bloga jakiego


Więc piszę!

Dotychczasowe projekty, sygnowane mianem mym Krogulczasa, znaleźć można poniżej i w linkach, jakie się obok niedługoż pojawią.

1. Krogulczasowo po staremu - dawny krogulczas.blogspot.com, jeszcze dużo wcześniej krogulczas.blog.pl, czyli w ogóle cała moja de facto historia zabawy z blogowaniem

2. Krogulczas po turecku - trochę ciekawszy blog, na łamach którego można się było pośmiać z moich tureckich perypetii.

3. Krogulczas na wyborach - tzw. FAIL :)

No. Znamy się już dobrze z tymi, którzy mnie znają. Apel, abyście napędzali klientelę. I uśmiechali się ze mną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz