środa, 31 marca 2010

Insomnia the Madafaka

Fakt: Zasnąłem ok. 23.30.
Fakt: Obudziłem się ok. 2.00
Fakt: Przed chwilą przyrządziłem kurczaka w marynacie staropolskiej. Z nudów.
Fakt: Bad Religion grają już od 30-tu lat!
Fakt: Za chwilę spróbuję znowu zasnąć.
Fakt: Tylko że... Jest taka jedna. Przez którą chyba mi się to nie uda. Zasnąć, w sensie. No cały czas mi się do myśli wkrada no. Przestać o niej myśleć nie mogę. Fajnie mi się przez nią nie śpi, myśląc o niej.
Fakt: Więc ja już może się lepiej zabiorę za czytanie materiałów na dzisiejsze zajęcia...
Fakt: ... bo i tak na 8.00 mam ustawione pranie.
Fakt: Ja pyerdolę.

A ci poniżej to taki hołd dla nich. Osobiście polecam również A Walk, którego niestety zamieścić się nie da. A jest innym moim top 5 :). Shades of Truth jest w dobrym top 20 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz