sobota, 27 marca 2010

Waitaminnit!

Macie czasami tak, że znacie zbyt dużo osób?

Siedzicie sobie wygodnie, akurat wyjątkowo nie macie nic lepszego do robienia. Nawet nos nie jest godzien waszego dłubania ani pryszcz wyciskania. I wtedy łapie taka rozkmina ciężka.

Skąd mnie się wzięło tylu znajomych na n-klasie?
Lepiej.
Dlaczego ja znam tylu ludzi?
Jeszcze lepiej!
Po co ja ich znam?

Ot, się zastanawiam właśnie po tym, jak urządziłem krogulczowskie czystki opiewające na miliony, bo usuwałem między innymi Powiat Radomszczański, Kochających Wakacje, Będących Szczęśliwymi, Cieszących Się Dniem, a nawet Słowian Całego Świata.
Mam zapędy ludobójcze? A gdzie tam :).

A że mi się spodobało wrzucanie youtuba, to macie utwór, który znam od niedawna, ale na stałe zagościł w top 5 moich ulubieńców. Bono wygląda tutaj bardziej tandetnie niż Kukiz... no ale dajcie się wciagnąć nucie po prostu.

2 komentarze:

  1. Ja mam wśród znajomych Jozina z Bazin i Sida Leniwca... jak to o mnie świadczy? :>

    A z U2- 'Sunday Bloody Sunday', 'Vertigo' i 'Elevation'!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tam zastanawia czemu ja z połowa osób "znajomych" na n-klasie nawet nie rozmawiam, nie rozmawiałam xD

    Magda :D

    OdpowiedzUsuń