poniedziałek, 17 maja 2010

Kolorowych słów

Juwenalia, kolokwia, juwenalia, egzaminy, juwenalia, prezentacja, juwenalia, praca licencjacka, juwenalia...
Stockholm-3, chociaż nieustannie idzie do przodu, to jednak za szybko się nie pojawi. Dajcie mi na niego czas do połowy czerwca, bo chociaż pisze mi się go nieźle, to jednak trzeba inne priorytety ustawić.
A tytuł wpadł mi do głowy przed paroma minutami. Prawie że bym tak napisał Luizie :). I sobie pomyślałem, że powiedzenie tego blogowi będzie w tym pięknych okolicznościach przyrody jak najbardziej na miejscu. Oficjalnie więc mówię, że notki będę teraz w maju i większość czerwca baaardzo rzadkie - najwyżej jedna na tydzień - chyba, że zacznie się coś dziać ciekawego.
Ale że sesje nie są dla nikogo ciekawe, a na juwenaliach trzeba po prostu być (tak jak ja w Toruniu na weekend :3), będzie więc tak, jak napisałem. Ale spoko - wrócę z pierdolnięciem jakiego kosmos nie widział. Właśnie ze Stockholmem-3.

A więc - kolorowych słów, blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz